duminică, 12 septembrie 2010

Telephone

Ce aveţi, frate, toţi cu telefoanele?! Vorbiţi la ele ore în şir fără să vă daţi seama că jumătate din timp, sau chiar mai mult, tăceţi sau spuneţi lucruri totaaal fără sens. Eu una nu suport să vorbesc la telefon aşa aiurea. Dacă am o problemă o discut şi gata, dar urăăăsc să mă întind ore în şir la telefon. Mai ales dacă nu sunt eu cea care sună.Cum să suni pe cineva şi să îl ţii la telefon, când ăla sigur are ceva mai bun de facut decât să îţi asculte ţie aberaţiile?!
Bine, recunosc, exista şi la mine excepţii de la regula asta. Dacă sunt total izolată de lume şi telefonu' e singura chestie rămasă (exceptând scrisorile, of course, că alea ajung la destinatar la Paştele cailor şi până primeşti şi un răspuns te ia cu dureri de cap şi nu numai) atunci vorbesc şi eu mult la telefon (mult însemnând de obicei în jur de 10-20 de minute). Şi chiar şi atunci prefer sms-urile.
E ceva de genu' „I'm tired of using technology”. De fapt „I'm tired of using telephony”. Mai degrabă mă despart de telefon decât de nemuritorul mess, so faceţi bine şi lăsaţi nabii telefoanele alea şi intraţi pe mess!:*


Lady Gaga - Telephone featuring Beyonce

Un comentariu:

  1. :)) da daaa=)))
    deci tot esti legata de ceva..de mess:>
    astept post cu "YAHOO MESSENGER"=)):>

    RăspundețiȘtergere