marți, 28 septembrie 2010

Weird

Nu e ciudat ca toate lucrurile care tu ştiai că nu funcţionează să înceapă brusc să functioneze? Mă refer la nişte absurdităţi oricum, dar nu e ciudat?! De exemplu astăzi am avut o îngrozitoare durere de cap (material românesc, ce să-i faci?:-<) care m-a urmărit peste tot. Nu mi-a lăsat nici un pic de intimitate. Spre seară m-am hotărât să iau totuşi un algocalmin, deşi ştiam că la mine nu are efect aşa ceva. Şi ghici? Într-o oră mi-a trecut de tot şi mă simţeam chiar foarte bine, am început chiar să dansez. Ciudat! Alt exemplu: Am primit anu' trecut prin decembrie de la minunaţii mei părinţi, cu ocazia Crăciunului sau nu mai ştiu cu ce ocazie, o placă de păr care, cel puţin pe atunci, nu dădea semne că ar avea vreodată de gând să îmi îndrepte părul. Deci, nu funcţiona pentru mine. Şi surpriză - azi mi l-a îndreptat chiar foarte bine. Şi nu am mai folosit-o de prin ianuarie cred. E ciudat!:-s De ce brusc toate merg? (Nu că asta nu ar fi de bine :D) Mă întreb... oare şi alte lucruri o să-mi meargă la fel de bine?

2 comentarii:

  1. :)))))
    OARE:>?
    poateee :>
    oricum placa aia e suspescta=))!

    RăspundețiȘtergere
  2. A afectat-o încălzirea globală şi acum încălzeşte mai mult decât iarna trecuta:-j

    RăspundețiȘtergere