vineri, 29 octombrie 2010

Vis...

 Aseară, înainte să pic adâncul meu somn „de frumuseţe”, mă gândeam ca astăzi să scriu pe blog despre cat de rău îmi pare că unele lucruri n-o să se mai întâmple niciodată. Eram foarte hotărâtă să scriu despre asta şi despre cât de sigură sunt că e aşa cum spun eu. 
 Peste puţin timp după gândul ăsta am adormit. Somnul mi-a demonstrat contrariul a ce gândeam. Am visat exact ceea ce, înainte să adorm, eram atât de sigură că nu se va mai întâmpla vreodată. N-o să-mi descriu aici visul pentru că e mult prea evident, dar sunt fericită să ştiu că dacă în lumea reală acel lucru nu se va mai întâmpla, macar pot să visez.

„A visa - asta-i fericirea. A aştepta - asta-i viaţa.
(Victor Hugo)

Un comentariu:

  1. iaaai :x
    visu despre care mi-ai zis azi la scoala.nu?;;)
    imi place :x oaai ;;)
    Si uite si o postare care se potriveste cu numele blogului...:))

    RăspundețiȘtergere