miercuri, 17 noiembrie 2010

Antiredundant

Ăsta e un cuvânt ce nu-l găseşti in DEX! Pe bune! Încearcă şi convinge-te.
Cum eu eram curioasa sa îi înţeleg măcar aproximativ sensul, am incercat cu „redundant”. Ghici ce mi-a zis DEX-ul? „REDUNDÁNT - adj. Care se referă la redundanță”. Genial nu?! Chiar nu-mi putusem da seama de asta!
Hai să aflu măcar ce înseamnă redundanţă: „REDUNDÁNȚĂ - s. f. Surplus de informație transmis față de strictul necesar și care asigură exactitatea transmiterii informației în telecomunicații.♦Abundență inutilă de expresii, de cuvinte sau de imagini în formularea unei idei”. Bun, m-am lămurit cu asta. Cuvântul „antiredundant” înseamnă ceva de genul „anti-informaţii inutile” . Dar îmi apare altă problemă. Cuvântul ăsta l-am întâlnit într-o lecţie la psiho', unde se zicea despre nu mai ştiu ce că este „antiredundant”. Totuşi termenul „antiredundant” este perfect redundant! Deci, de ce era folosit acolo?!
Da, ştiu că nu înţelegeţi mare lucru. Mersi măcar că v-aţi făcut timp să încercaţi să înţelegeţi. :*

3 comentarii:

  1. :)))la personalitate era
    ia sa iti zic definitia
    ca o stiu 8->
    deci personalitatea reprezinta CEL MAI COMPLEX SISTEM ENERGETICO-INFORMATIONAL,dotat ( :> ) si construit pe baza unor mecanisme de AUTO-REGLAJ si AUTO-ORGANIZARE ANTIREDUNDANT si AUTO-DETERMINANT:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Roxi :)) Dai acu` un search pe google cu "antiredundant" si rezultate in romana. Cel putin primul link care mi`l arata e al tau :))
    Da stiu... Interesant :> :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Era chiar la SPU, Ada:))
    Patri, mersi de informatie. Ma simt vedeta:x:">:))

    RăspundețiȘtergere