joi, 26 mai 2011

Iluzie, agonie, sentiment

   E dureros să trăieşti o iluzie, fiind conştient că e doar o iluzie. E şi mai dureros momentul în care-ţi dai seama că tot ceea ce ai crezut, tot ce ţi-ai dorit şi ai sperat, toata lumea ce îţi doreai atât de mult să o construieşti era doar o iluzie. E agonizant. Când iluzia dispare, apare agonia. Trăieşti, dar viaţa trece pe lângă tine. Nu acorzi importanţă niciunui lucru, îţi pasă doar de iluzia ta cea frântă şi ai da totul să o reînvi.Ciudat să descri astfel sentimentul de iubire, nu? Da... asta descriam. 
   Vorbind de sentimente, nu vi se pare că în ziua de azi trăim într-o permanentă confuzie? Eu sunt de părere că nimeni nu-şi mai poate analiza corect sentimentele... Înainte existau oiubirea şi ura. Astăzi iubirea nu mai e pura, ea vine la pachet cu gelozia, neîncrederea, suspiciunea... Prieteniile, majoriatatea, se leaga „pe interes”. Nu-mi spune că, cel puţin o dată, nu te-ai apropiat de cineva din cauză că te interesa un lucru ce avea de a face cu acea persoană. N-o sa te cred. E ciudat, nu ştiu de ce am sentimentele astea... Sunt confuză şi mi-aş dori ca iluzia mea să nu fie o iluzie, să ştiu exact ce simt... dar ştiu că iluzie va rămâne şi vreau să încerc să trăiesc prezentul, care îmi poate surâde la orice colţ de strada. Dar mă laşi?

Un comentariu:

  1. Nu acorzi importanţă niciunui lucru, îţi pasă doar de iluzia ta cea franta....
    adevarat! :)

    RăspundețiȘtergere