joi, 7 iulie 2011

Surpriză ?

   Beznă. Era legată la ochi. Începea să se întrebe dacă ar trebui să-şi facă griji pentru ce ar putea să se i întâmple. Deodată, maşina se opri.
   -Unde suntem?
   -Aproape am ajuns.
   -Unde?!
   -Vei vedea imediat. Nu strica surpriza.
   Micile griji i se transformară în emoţii. Unde erau? De ce a adus-o el aici? De ce ar duce-o el undeva? 
   -Acum...ăă... o să urcăm nişte scări. Sprijină-te de mine. Haide, cu grijă.
   După ce urcară scările se opriră. Auzi o uşă fiind descuiată şi deschisă.
   -Am ajuns. Pe aici, intră. Eu mă duc până la maşină...am uitat ceva. Între timp, poţi să-ţi dai aia jos de la ochi şi să te faci comodă...
   Ea trase în jos de panglica ce o avea la ochi, iar acum aceasta îi atârna la gât ca un colier. Privi în jur. Mult roşu şi un miros plăcut. Înaintă, ajungând într-un dormitor. Un pat imens ocupa jumătate de cameră. Acesta era îmbrăcat într-o lenjerie de mătase roşie decorată cu dantelă neagră. Pe jos - petale de trandafir alb. Pe o măsuţă din apropierea patului, o fântână de ciocolată şi multe,multe căpşuni şi ciocolata albă şi neagră. Pe un colţ al patului era o cutiuţă mică, albă.
   Când el intră în apartament, ea încă stătea în pragul dormitorului.
   -Toate astea...
   -Ştiu că e ziua ta. Poate ceilalţi au uitat, dar eu nu puteam să nu-mi amintesc.
   -Dar, de unde ştiai că...
   -Chiar tu mi-ai spus. Nu mai ştii? În seara aia când mi-ai spus tot ce simţi... când am fost atât de laş încât ţi-am spus că eu nu sunt pregătit pentru iubire...
   -Dar...credeam că erai beat. Nu ai menţionat niciodată... nimic din seara aia. Credeam că nu-ţi mai aminteşti nimic.
   -M-am gândit că ar fi mai bine dacă n-am vorbi despre acele lucruri. Mai bine pentru tine...
   Stătura câteva clipe tăcuţi, privindu-se şi privind în jur. Ea observă ce uitase el în maşină: şampanie.
   -Te-am adus aici în seara asta ca să-ţi spun că acum sunt pregătit. Sunt pregătit să iubesc, să fiu iubit... să fiu fericit. Ştiu că e ziua ta şi de aia am ales seara asta... Uite, ţi-am luat un cadou...
   El îi dădu cutiuţa de pe marginea patului. Ea o deschise şi zâmbi. Înăuntru era un lănţişor de argint cu un medalion micuţ în formă de inimioară. După ce îi aşeză lănţişorul la gât, o privi zâmbind, apoi îndrăzni să o sărute. Ea îi răspunse la sărut cu aceeaşi pasiune. După ce ciocniră un pahar de şampanie în cinstea noului început, căpşunile şi ciocolata îi ţinură ocupaţi pentru câteva minute. Apoi răbdarea amândurora cedă şi lasară iubirea să-i cuprindă.

 
Armin van Buuren feat Nadia Ali - Feels so good

Un comentariu: