marți, 9 august 2011

Schimb

   Era o zi de marţi...sau miercuri? În fine. Era soare afară, dar nu mă gândeam să ies din casă. Voiam să fie întuneric, noapte.

   Când a început să se însereze, telefonul meu a scos un *bip* scurt. Mesaj: „Sunt la tine în faţă. Cobori?”. Mi-am schimbat tricoul şi am ieşit din casă alergând pe scări ca o nebună. Când am ajuns la parter am încetinit. Am ieşit din bloc şi el chiar era acolo.
   - Bună!
   - Hei.
   - Ai fost rapidă.
   A vrut să mă sărute, dar m-am întors şi am început să merg. După câteva secunde m-a prins din urmă.
   - Încotro aşa grăbită? mă întreabă.
   - Vreau în parc. Mă duci în parc?
   - Sigur.
   Era derutat - simţeam asta. Când am ajuns în parc m-am dus şi m-am aşezat pe o bancă. A venit şi el. L-am luat în braţe şi am stat aşa, fără să spun nimic.
   - Cum poţi să taci atât?
   - Te deranjează?
   - Nu...sunt doar curios - la ce te gândeşti?
   - Păi...tocmai mă gândeam...aş vrea să facem un schimb.
   - Ce schimb?!
   - Să ne schimbăm inimile. să le înlocuim una cu cealaltă. Aş vrea să ştiu ce simţi...
   - Micuţo, schimbul ăsta e puţin cam S.F., dar am o inimă pentru tine.
   - ?!
   Acum eu eram cea nedumerită. A scos din buzunar o cutiuţă turcoaz (uau, a ţinut minte!). A deschis-o şi mă privea zâmbind să-mi vadă reacţia. Mă uitam nedumerită şi curioasă în acelaş timp. Înâuntru era un medalion: o inimioară mică, tot turcoaz.
   - Îţi place?
   Am zâmbit.
   - Mă ajuţi să-l pun?
   Şi el zâmbea.
   - Sigur.
   Mi-a pus medalionul la gât, aşa - ca în filmele romantice. Apoi m-a intrebat:
   - Eu ce primesc în schimb?
   Am zâmbit şi l-am sărutat.
   - Ştii bine că inima mea îţi aparţine deja.

Un comentariu:

  1. Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :x.ba ce imi placeeee,e super super. <3
    <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere