luni, 26 septembrie 2011

Asta-i pentru tine, O. ...

   Era odată o fată normală. O fată ca mine. Şi cum vezi că-n ziua de azi tot şi toţi se schimbă... 
   N-a avut niciodată ce-a vrut. Nimic din ce a vrut. Câteodată, în egoismul meu şi în dorinţa mea de a mă simţi superioară cuiva, mă comparam cu ea. Am trecut peste asta, nu mai simt nevoia de competiţie. Mai ales, nu cu prietenii. Şi mă doare că acum chair mă pot simţi superioară ei. Nu vreau asta, vreau să fim din nou egale din toate punctele de vedere. Şi situaţia materială chiaaar nu are nici o legătură cu ce zic eu aici.
   Eram atât de apropiate, nu ştiu ce s-a întâmplat. Vara asta a făcut atâtea alegeri greştie... Nu judec pe nimeni, înţeleg prin ce a trecut şi ce simte, dar nu trebuia... Of. Idiotul ăla nu merita. Şi ea... ea e prea „slabă”. Şi-mi pare atât de rău că n-am avut cum să fiu acolo să-i zic să se trezească, că nu merită...
   Şi nu s-a oprit acolo... A făcut şi altele... Mai nou fumează. Nu e cine ştie ce catastrofă, dar nici bine nu-i. Atâtea schimbări şi totuşi ea e aceeaşi... Nu pot să pricep. Sper ca data viitoare să pot fi acolo... Nu vreau să facă alte greşeli. Nu dinastea. Nu că ar fi greşelile mele, sunt ale ei şi omul din greşeli învaţă... dar vreau s-o feresc de rău. Nu vreau să păţească nimic. 
   Măcar am învăţat o lecţie de aici...
 
 
Oceana - Cry 

„Siameze de unghie...”

9 comentarii:

  1. Ai învățat că nu e bine să fumezi? Bravo, mă bucur pentru că așa e. Dar a învăța că nu e bine nu e totuna cu a te opri. Cât despre tine și „ea”, eu zic că undeva, acolo înăuntrul tău, ea încă e ca tine și tu ești la fel ca ea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lamaitza: Nu stiu de unde ai dedus tu ca eu as fuma. Adevarul e ca nu am fumat niciodata:)). Eu si ea suntem la fel inauntru, doar actiunile ne deosebesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer, azi nu știu ce am. Sunt sigură că dacă ai scrie că îți place culoarea albastru eu aș scrie un comentariu în care aș scrie conotațiile culorii galbene. Nu știu, nu mă lua în seama :))

    P.S. spune-i să se lase de fumat

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lamaitza: E ok, cu totii avem zile dinastea. Si eu am avut multe in ultima vreme. Si ca si chestie - chiar imi place culoarea albastru :)). Am sa-i spun sa se lase :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mno vezi?? Ți-am zis eu, ziua asta e al dracului de ciudată. Am ghicit azi de-a lucruri, situații și, vorba vine, culori, că inițial m-am simțit ca o Abramburică. :))

    P.S. bine faci

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lamaitza: Imi plac zilele cand "ghicesc" lucruri, dar ma sperie.
    @Kyky: Merci!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos:)De multe ori si eu am simtit acelasi lucru dar cand incercam sa ajut am fost data la o parte.Oricum...odata ce facem o greseala pe viitor le vom evita

    RăspundețiȘtergere
  8. @Danyela: Cel putin vom incerca sa le evitam!

    RăspundețiȘtergere