joi, 20 octombrie 2011

Suflet pustiu.

   În timp ce în fundal îmi cânta o melodie destul de tristă mi-am dat seama că sunt...pustie. Goală. Nu mai simt nimic. Şi vreau să simt şi lupt pentru asta şi visez la asta... şi nimic. Lucruri care îmi plăceau acum mă lasă indiferentă. Tot ce vreau e să primesc atenţie. Nu-mi dau seama de ce. Oricum n-o primesc. Şi daca o primesc, nu-mi ajută la nimic. Am ajuns la stadiul în care sunt atât de confuză încât nici nu ştiu ce vreau. Tot ceea ce simt în ultima perioadă e superficial. E ca şi cum trăiesc într-o bulă transparentă... şi văd totul, dar nu simt nimic. Doar când sunt eu cu mine îmi dau seama de lucruri... şi când ştiu ce vreau mi-e frică să aceept asta. De fapt, îmi neg să accept ce-mi doresc. E ca şi cum aş trăi ghidată de ceva... ceva care îmi impune cum să mă port. Şi m-am săturat să fiu o marionetă. Şi nu pot să scap de asta. Şi măcar o dată aş vrea să fiu în stare să fac ce vreau şi să spun ce cred. Şi măcar odată aş vrea să fie lângă mine un el căruia să-i spun toate astea, în loc să le scriu pe un blog unde nimănui nu-i pasă ce simt. Şi chiar de ştiu cine aş vrea să fie lângă mine, îmi spun că nu se va întâmpla niciodată şi trec peste. Mă consolez cu ce pot. Cuvintele nu fac prea multe, dar măcar pot aduce un zâmbet...oricât de mic. 
   Vântul continuă să bată printre frunzele semi-ruginite...şi eu continui să mă întreb ce-mi doresc... Poate într-o zi voi şti. Vă voi spune şi vouă dacă aflu...
   
 
DJ Project - Două anotimpuri 

   P.S.: „Eşti vântul care poartă gândul meu, eşti ploaia care-mi stinge inima” - eu n-am nici vânt, nici ploaie. Cum să pot trăi aşa?


2 comentarii:

  1. Buna!
    Chiar dacă va exista un el, căruia sa ii spui toate astea, nu înseamnă ca ii va pasa cu adevărat de ceea ce simți, îți spun din proprie experiența. Postarea ta e veche, acum când scriu eu, dar sentimentul de suflet pustiu este cam acelasi cu cel pe care tu îl descrii aici..
    Așa ca ai grija de tine! E cel mai bun lucru pe care îl poți face! Si vacanta plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei :) Dupa cum ai spus si tu, postarea mea e veche. Dar am recitit-o acum si-mi dau seama ca, daca e sa fiu sincera cu mine, simt exact aceleasi lucruri (din pacate).
      Da, probabil ai dreptate. Nu multora le pasa de altceva in afara de ei...
      Multumesc la fel! :)

      Ștergere