miercuri, 4 ianuarie 2012

It's not you, it's him

Ce-ţi trbuie şi ţie? Nu ţi-e clar? Pe el îl vreau, nu pe tine
Nu vreau filmele tale, vreau filmele lui
Nu vreau muzica ta, o vreau pe a lui
Nu vreau să te văd pe tine, vreau să îl vad pe el
Nu vreau să-ţi văd zâmbetul perfect şi dinţii albi, 
vreau să văd zâmbetul lui şi dinţii ce amintesc de nişte colţi de vampir. 
Vreau să-mi spună el că sunt amuzantă când îmi fac tot felul de filme, nu vreau să-mi spui tu că un baiat ce spune asta e porc. 
Nu vreau lenea ta, vreau maturitatea lui.
Nu vreau să am multe în comun cu tine, vreau să am cât de puţine lucruri în comun cu el.
Vreau să fiu buburuză, nu veveriţă!

Cum era treaba cu necondiţionat şi irevocabil?

19 comentarii:

  1. asta nu e din vre'o carte..nu ? :)) adica..waa'...ar trebui sa fie !

    RăspundețiȘtergere
  2. @aromaclipelor: Uau! Merci:)) Dar nu, nu e din nici o carte. Partea cu "colti de vampir" te-a facut sa crezi asta? Sau cand am zis de "neconditionat si irevocabil"? Asta da, era din Twilight ceva...
    @Denisa: Merci :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragut
    DAr veverita suna mai bine ca buburuza:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare :)) pe mine m-a amuzat partea cu vreau sa fiu buburuza nu veverita:)
    Sper sa-l gasesti :) si sa fie totul exact asa cum iti doresti tu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lamaitza: Merci.
    @SweetnSpicy: L-am gasit. Atata tot ca el nu stie asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ei bine spune.i! Daca e ceva ce am invatat e ca orice ar fi..trebuie sa stie ..pana nu e prea tarziu..

    RăspundețiȘtergere
  7. @SweetnSpicy: M-am gandit aseara intens la asta:)). Dar... nu stiu ce sa fac...

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu zic să-ți iei inima-n dinți și să-i spui. Nu aștepta, timpul trece și cuvintele rămân nespuse, atunci tu ai de suferit. Așa, dacă-i spui, ce pierzi?

    RăspundețiȘtergere
  9. @Lamaitza: Nu pierd nimic, dar mi-e ca o sa pic prost.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dacă gândești așa, prost va ieși :) Fii pozitivă!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Lamaitza: Nu pot fi pozitiva cand stiu deja cum iese.

    RăspundețiȘtergere
  12. Adevarat ! Iubesc felul in care ai scris acest articol.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Lavi H.: Asa cum vad eu lucrurile, da, e :)

    RăspundețiȘtergere