sâmbătă, 8 decembrie 2012

Cold.

   Sunt bine... teoretic. Nu ştiu, eşti bine atunci când eviţi în mod intenţionat sa te simţi rău?
   Afara ninge de azi dimineaţă. Am auzit c-ar avea vreo 20 de cm zăpada. Acuşi trebuie să ies din casă să mă întâlnesc cu două prietene... fir-ar, n-aş vrea să ies. Îmi e dor de când îmi plăcea zăpada... şi Crăciunul... Vreau să-mi placă şi acum, dar nu-mi plac. Nu ştiu de ce... Ştiu doar că mi-ar plăcea ambele dacă aş avea un el cu care să mă plimb ţinându-ne de mână printre fulgii de zăpadă. Un el care să mă încălzească în gerul de afară. Un el cu care să împodobesc un brad. Un el care să-mi aprecieze prăjiturile. Un el...
   Şi-am fost aproape de a-l avea, cred. Foarte aproape. Însă nu ştiu ce s-a întâmplat... Iar acum mă gândesc câte s-au întâmplat în două luni. Aşa puţine şi totuşi aşa multe. Lucruri neînsemnate, lucruri de care nu mi-a păsat. Acum însă aş da timpul înapoi să le mai trăiesc o dată. Am fost speriată, acum sunt disperată. Mă minţi sau nu, n-am de unde să ştiu. Mi-aş dori să n-o faci şi să te cred, dar nu am răbdare să îţi dovedeşti spusele. Mă aşteptam să... spui ceva... azi. Deşi am adorat să te cred şi să visez la tine, cred că trebuie să încep să te urăsc. E singura cale să mă departez de tine. Dar nu vreau să mă depărtez de tine... doar tu vrei să te depărtezi de mine. Ce-i, te-am speriat? Cu ce? De ce? Am visat multe lucruri întâmplându-se cam pe vremea asta şi uite-le cum nu se mai întâmplă. Mi-ai zis că, deşi nici ţie nu îţi place zăpada, ţi-ar plăcea să te plimbi prin ea cu „un suflet cald”. Mi-ai spus de multe ori suflet cald... dar nu sunt. Sunt rece. Sun încheţată. Sunt de piatră. Nu pot simţi nimic frumos şi pozitiv. Tot ce simt e trist. Îmi pare rău... Îmi pare rău că nu te-ai gândit că sunt doar un copil înainte de... toate astea, atunci când mie nu-mi păsa. Ştiu că n-ai vrut să te joci, dar uite c-ai făcut-o. Ştiu că tu crezi că mi-e bine aşa, dar tu nu mă ştii. Tu nu ştii că vreau să mă schimb şi că tu m-ai fi ajutat. Tu nu ştii ce-mi doresc, iar eu aş fi fost oricum prea timidă să-ţi spun tot ce-mi trece prin cap. Îmi doresc doar ca nimic din toate astea să nu se fi întâmplat... Şi nu înţeleg de ce pe moment nu simţeam nimic şi acum le vreau înapoi. Nu am răbdare... Nu te iubesc, dar te vreau. Aş vrea să cred că şi tu vrei, că mă vrei, însă îmi vine greu să-ţi cred cuvintele atunci când faptele dovedesc fix contrariul... Ce mă fac eu cu tine?! 


I miss your tan skin, your sweet smile
So good to me, so right
And how you held me in your arms that September night
The first time you ever saw me cry
Maybe this is wishful thinking,
Probably mindless dreaming
But if we loved again, I swear I'd love you right!
I'd go back in time and change it, but I can't...

29 de comentarii:

  1. Uneori nici eu nu vreau să ies din casă.Pur şi simplu nu-mi pasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ascult muzica si privesc afara. Uneori nu vreau sa ies din casa. Aceasta stare ma linisteste.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca esti mai bine evitand sa te simti rau, dar nu cred nici ca te simti rau doar pentru ca te gandesti la lucruri rele.
    Stii, cuvintele nu lovesc si nu dor. Ne lovim singuri dandu-le crezare chiar si atunci cand - asa cum spui tu - faptele dovedesc contrariul. Nu trebuie sa il urasti, trebuie doar sa te convingi ca meriti mai mult, fie si numai sinceritate sau curajul de a-ti spune lucrurile in fata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca merit mai mult, insa atunci de ce nu am parte de nimic?!

      Ștergere
    2. Pai... pentru ca te agati de astfel de persoane si gandesti negativist? Degeaba ai vise si sperante frumoase daca te plafonezi in fata unor astfel de obstacole (si spun asta din propria experienta).

      Ștergere
  4. Stiu cum e sa iti doresti un el.Te cred ca daca ai avea un el ti s-ar parea lucrurile mai frumoase pentru ca si eu gandesc asa insa lucrurile sunt frumoase si fara un el. :D
    Sunt frumoase daca tu vrei sa le vezi frumoase.
    Parerea mea e ca un baiat nu trebuie sa fie totul in lume.Nu trebuie ca totul sa se invarte in jurul lui sau sa depinda de el.Cum am zis e frumos sa il ai pe acel cineva special insa cred ca e frumos si fara el. :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta depinde la fiecare persoana. Si eu ma bucur de multe ori ca sunt singura, insa de multe ori ma simt fix cum am scris mai sus...

      Ștergere
  5. Sunt de acord cu Denisa. Dacă nu te simți bine acum, nu te vei simți nici apoi!
    De aceea trebuie să te bucuri cu toată ființa de această iarnă, de nașterea Mîntuitorului! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e ca nu ma bucur neaparat din cauza ca nu e un el prezent. Ci pur si simplu sarbatorile si-au pierdut stralucirea pe care o aveau cand eram mica... acum totul e comercial si multi uita ce se sarbatoreste cu adevarat de Craciun, le pasa mai mult de cadouri si de ceea ce au pe masa. Am spus ca m-as bucura de toate astea daca as avea un el alaturi probabil fiindca ar fi ceva nou, o schimbare.

      Ștergere
  6. imi pare rau ca te simti asa...:(
    si eu am trecut prin "treaba" de a fi indragostita de un barbat mai mare...aveam doar 15 ani, am auzit vorbe promitatoare(asa le consideram eu pe vremea aceea) l-am crezut sincer, imi spunea ca nu vrea sa ma dezamageasca, imi inmuia sufletul cand imi spunea ca nu ma merita, ca sunt asa firava ca ii este teama sa ma si atinga, ajunsesem sa cred ca eu sunt problema, ma simteam inhibata de varsta, de faptul ca trebuia sa imi explice atatea lucruri pe care eu nu le intelegeam...ma rog...pana la urma a ajuns sa faca exact ceea ce...cica nu a vrut...:|
    iar acum, eu sunt la varsta pe care o avea el atunci...si sti ce realizez?Problema nu eram eu, ci el!
    Nu a tinut suficient la mine incat sa aiba rabdarea sa ma tina langa el....sa ma invete...sa ma creasca...
    iar acum sincer?ma bucur ca a ales asa...ca m-a lasat sa-mi traiesc viata departe de el...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm... eu nu consider ca as fi eu problema sau diferenta de varsta (e tot cam aceeasi ca in cazul tau). Diferenta de varsta pica prost doar in ochii lumii, eu personal nu am o problema cu ea. Daca e sa vrea ceva cu adevarat, are rabdare si se implica si nu abandoneaza asa, un-doi. Si, poate sunt eu prea credula, insa chiar cred ca nu vrea sa imi faca ceva rau si de aia ma lasa in pace. Si pe viitor probabil ma voi bucura ca a fost asa. Insa acum, insist - il vreau!

      Ștergere
    2. ce sa spun, atunci iti doresc succes.sper sa reusesti si sa fi fericita.PENTRU CA MERITI..>:D<

      Ștergere
    3. Sper si eu sa reusesc, dar ma indoiesc. Multumesc draga mea! >:D<

      Ștergere
    4. Buna. Eu zic sa lasi timpul sa hotarasca, tu incearca sa te desavarsesti pe tine, ca om. Si bucura-te de ceea ce ai in jur. Bucura-te de zapada, de iarna, de cei dragi. Nu iti fixa atentia doar asupra unei persoane, priveste in jurul tau. S-ar putea sa vezi si altceva care sa iti placa, sau care sa te placa. Daca esti fixat doar pe o idee, risti sa nu vezi alte idei. Poate mai bune. Deja scriu filozofic...Iti doresc o iarna frumoasa! Lili

      Ștergere
    5. Nu, e ok, ai scris bine ce ai scris! Da, chair trebuie sa reusesc sa ma definesc pe mine ca om pentru ca in momentul de fata nu situ cine sunt si ma simt pierduta. Incerc sa fiu cat mai atenta in jur. Singura mea problema e ca nu am rabdare deloooc. Nu situ cum, fiindca inainte aveam! Si inca multa! Eh, se schimba lumea :)
      Multumesc la fel, Lili!

      Ștergere
  7. O senzatie familiara.
    Iar melodia asta are ceva aparte.Ma cutremura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi trista, e o melodie frumoasa. Imi pare rau ca iti este familiara senzatia...

      Ștergere
  8. Am trecut prin exact acelasi lucru acum un an, pe vremea asta..inca imi amintesc cum am inceput iar sa ma bucur de ninsoare si cat de fericita am fost ca impodobim bradul impreuna.. in afara de faptul ca eu chiar l-am iubit in acele momente, ma regasesc perfect in postare si inca ma uimesti, mi-e greu sa inteleg cum de simtirile cuiva se pot identifica atat de bine cu ale mele. Sper sa il gasesti cat mai curand pe 'el' si sa redescoperi optimismul. Stiu ca e greu, fiindca asta incerc si eu sa fac acum-desi il am pe el aproape si ar trebui sa fi reusit deja.. dar sa speram ca toata asteptarea asta o sa merite! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Speram, speram! :) Sper sa ai parte de niste sarbatori fericite! >:D<

      Ștergere
    2. Intotdeauna ma las pacalita de spiritul Craciunului, hihi^^ Sarbatori frumoase si tie!! >:D<

      Ștergere
  9. Nici eu nu sunt prea vesela in privinta sosirii Sarbatorilor,adica sunt sigura ca nu o sa ma surprinda cu nimic,la fel de banale ca si anul trecut....
    P.S:Superba melodia!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Speram sa te gasesc putin mai bine..Stii ce cred eu ? Ca totul se intampla cu un motiv.Nu trebuie sa regreti cele petrecute.Sunt amintirile voastre si nu le vei putea uita niciodata.Stiu ca probabil te simti confuza,dar nu-ti face griji,ne ai pe noi >:d<

    RăspundețiȘtergere